Nejlepší tip na produktivitu

Tohle je těžké, ale miluji to, protože mě to nutí zjednodušovat. Nemohu udělat seznam 10 věcí. Musím napsat jenom jeden, a to je výzva, která se mi líbí.

A tady je můj nejlepší tip v jednom slově: Zjednodušujte

Jak vám to může pomoci? Pokud čtete tyto stránky už nějakou dobu, nejspíš znáte odpověď. Ale i tak vám to napíšu:

1. Zjednodušte svůj seznam úkolů. Pokud toho máte na práci méně a musíte se soutředit na to nejdůležitější, zvládnete toho daleko víc za mnohem méně času. Nedělejte to, co není vyloženě potřeba, nebo to oddelegujte na někoho jiného.
2. Zjednodušte svoje okolí. Jakmile se zbavíte nepořádku na vašem stole nebo u počítače, papírků, poznámek a dalších věcí, budete schopní udělat toho daleko víc. Zbytečně vás to zpomaluje.
3. Zjednodušte svoji práci. Dělejte jednu činnost, ne multitasking, a vaše efektivita poletí ke hvězdám. Moc úkolů najednou není vůbec produktivní (v menším měřítku – pokud berete v potaz delší časový úsek jako například jeden měsíc, pak je lepší mít víc aktivit a činností).

Soustřeďte se na jednu činnost, dokončete ji a pak se posuňte dál.

Autor

Pavel Říha

Článek byl přeložen z anglického originálu Lea Babauty. "Pomáhám lidem měnit život budováním nových pozitivních návyků; a předávám své zkušenosti, jak podnikat přes internet odkudkoliv na světě." Více o Pavlovi najdete na jeho osobních stránkách pavelriha.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *